sobota, 19 kwietnia 2014

Informacje II

1.
Cóż, mało nas piszących. Od dłuższego czasu nikt no,niemal nikt nie wysyła opowiadań. Chyba taki blog polega na wysyłaniu postów i dodawaniu ich na bloga...
Jeżeli macie zamiar już nie pisać i odejść, napiszcie, bo nie ma sensu tego dłużej ciągnąć, skoro nikt nie jest zainteresowany.

2.  
Depresja odeszła zarówno z howrse, jak i z blogosfery. Nie będzie dłużej pisała, przez co teraz ja będę Alphą.
Aktualnie będzie wolne miejsce Bethy, ale nie do zajęcia, niedługo zostanie zorganizowany konkurs. Prawdopodobnie będą do zajęcia również stanowiska przywódcze w danym zawodzie.

3.
Wybraliście w ankiecie playlistę. Już niedługo się ona pojawi. Jeżeli macie jakieś ciekawe utwory-zapraszam w komentarze lub na pw.
Co do nowego wyglądu, myślę. Macie pomysł na ciekawą kolorystykę?

Krótko coś. Możliwe, że co dopiszę.

3 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej za wznowieniem działalności bloga. Co do piosenek chętnie poddam kilka pomysłów na utworzenie playlisty (pozwolę sobie wysłać je na Howrse). Po za tym, przechodząc do kolorystyki, kierowałabym się raczej ku jakiejś świeżej zieleni bądź słonecznej żółci.
    ~Vernilo Falashtain, brienne

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem za odnowieniem bloga. Ostatnio, muszę się przyznać, trochę się rozleniwiłam. Jednak teraz chciałabym to trochę nadrobić. Co do tych zmian to nic nie powiem - sama będziesz wiedziała, co będzie najlepsze.
    ~Pandora

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem za wznosieniem działalności bloga. W ostatnim czasie nie pisałam za wiele, ale się poprawię. Chętnie podam kilka piosenek do playlisty :) Zgadzam się z brienne, dobrze by wyglądała zieleń.

    ~ Dark Day (Violet15)

    OdpowiedzUsuń