Moce
UMIEJĘTNOŚCI ZWYKŁE:
- BLOKADA UMYSŁU (Nikt nie może czytać w Twoich myślach.)
- TELEPATIA (Możesz zajrzeć do umysłu każdego, z wyjątkiem koni obdarzonych Blokadą Umysłu.)
- NADZWYCZAJNA SZYBKOŚĆ (Przy Tobie inne konie zostają w tyle.)
- PRZYWOŁANIE DUSZ (Chcesz kontaktować się ze zmarłymi? Żaden problem.)
- ZAMIANA W MGŁĘ (Potrzeba do tego dużo energii, ale efekt jest po prostu "wow".)
- ZAMIANA W PANTERĘ
- ZAMIANA W MYSZ
- ZAMIANA W ORŁA
- TELEPORTACJA (Na niewielką odległość.)
- TRANSMUTACJA PRZEDMIOTÓW (Niewielkich przedmiotów i rzadko. Potrzeba do tego dużo energii.)
- NADZWYCZAJNA SIŁA (Jest moc! Możesz się mierzyć nawet z panterami!)
- WYWOŁYWANIE ZORZY POLARNEJ (Tak bardzo efekciarsko! Nocą, z wybranką swego serca, bardzo romantycznie jest oglądać zorzę...)
- USYPIANIE ŚPIEWEM (Groźne, gdy wykorzystywane w złej intencji.)
- POROZUMIEWANIE SIĘ Z INNYMI ZWIERZĘTAMI (Jeśli chcesz możesz usłyszeć o czym szepcą wiewiórki i inne leśne zwierzaki.)
- NIEWIDZIALNOŚĆ (Dla Zwiadowcy w sam raz.)
- TWORZENIE KOSZMARÓW (Zaszkodzić to nie może nikomu, ale napędzić niezłego stracha - i owszem.)
- MOC LATANIA (Nie masz skrzydeł? No problem.)
- OSTRE SOPLE (Zabójcze, ostre jak brzytwa sople lodu na każde twe skinienie.)
- ELEKTROWSTRZĄSY (Dość niebezpieczna zabawka. Ciało przeciwnika przeszywają falę prądu o wysokim napięciu, jednak nie zawsze zabijają.)
- BEZSZELESTNE PORUSZANIE SIĘ (Nikt nie może cię usłyszeć, jedynie konie z Doskonałym Słuchem.)
- ZABÓJCZE PĘDY (Z ziemi wyrastają potężne pędy, które słuchają się Ciebie pod każdym względem.)
- TRZĘSIENIE ZIEMI (Nie jeden by się zachwiał, gdyby grunt uciekał mu spod kopyt.)
- WIR WODNY (Potężny i ciężki w przezwyciężeniu.)
- PĘTLE OGNIA (Zaciskają się na przeciwniku parząc go. Nie parzą koni z umiejętnością Samozapłonu.)
- MOC METALU (Idealna dla kowali. Z nią tworzy się najlepsze zbroje, hełmy i tarcze.)
- KONTAKT ZE SWOIM PATRONEM (Dla tych pobożnych. Kontaktując się z patronem zyskujemy jego drogocenne rady.)
- OŚLEPIENIE (Nie na koniach ze stada, chyba, że wyrażą zgodę po uprzedniej rozmowie.)
- OGNISTE BICZE (W stylu Zabójczych Pędów.)
- SAMOZAPŁON (Twoje ciało płonie, ale się nie spala.)
- DOSKONAŁY SŁUCH (Usłyszysz nawet Bezszelestnych.)
- ZMIANA UKŁADU GWIAZD NA NIEBIE (Moc dla romantyków, ale można także zmylić kogoś, kto zgubił się nocą w lesie. Chyba że ma moc Doskonałej Orientacji.)
- REGENERACJA (Rozlana w bitwie krew wraca do Twojego ciała, rany zabliźniają się.)
- PROROCZE SNY (Nie wszystkie się sprawdzają, ale większość. Widzisz, co przyniesie przyszłość Tobie lub stadzie.)
- POWODOWANIE ULEWY (Jesteś bardzo zły? Widać. Już zmokłeś.)
- CISKANIE BŁYSKAWICAMI (Pod swoimi kopytami masz świetliste kule. Nie zmarnuj tego!)
- MANIPULACJA TEMPERATURĄ (Gorąco czy lodowato?)
- OGŁUSZAJĄCE ULTRADŹWIĘKI (Szczególnie bolesne dla koni z Doskonałym Słuchem. Mogą ogłuszyć, powodować utratę przytomności.)
- BARIERA OCHRONNA (Jest bardzo mocna. Odpiera większość ataków.)
- STALOWE KOPYTA (Cios Twoim kopytem jest tak mocny, że większość z koni pod otrzymaniu takiego ataku ląduje w Jaskini Medyków.)
- ODDYCHANIE POD WODĄ (Przydatne, jeśli lubisz kąpiele albo wrzucą cię na główkę w morską otchłań "dla zabawy".)
- ZATRZYMYWANIE CZASU (Na minutę, ale i tak przydatne.)
- ODGADYWANIE EMOCJI INNYCH (Zawsze trafne. Możesz wiedzieć czy ktoś jest smutny, zły czy szczęśliwy, nawet jeśli ma poker face'a. Nie wiesz jednak CO go trapi, dopóki sam ci nie powie.)
- DOSKONAŁA ORIENTACJA (Zawsze wiesz gdzie jesteś, niezależnie od tego, że nigdy nie byłeś w danym miejscu.)
UMIEJĘTNOŚCI ZA DOBRE SPRAWOWANIE:
- ZATRZYMANIE PRZEPŁYWU KRWI (Najniebezpieczniejsza. W jednej sekundzie krew przeciwnika ścina się w żyłach i następuje natychmiastowy zgon. Potrzeba jednak dużej energii, aby moc zadziałała.)
- PRZEDŁUŻANIE ŻYCIA (Śmiertelnie chorego lub rannego konia, w gwoli ścisłości. Coś na kształt inkubatora. Dajemy życie komuś, sami pozbawiając się części energii, która regeneruje się po kilku dniach.)
- HIPNOZA (Możesz wprowadzić dowolnego konia w stan transu, by spełniał Twoje rozkazy. W przypadku koni ze stada nie możesz kazać, aby się okaleczył czy zabił, chyba, że właściciel konia zgadza się po uprzednio przeprowadzonej rozmowie.)
- ZDOLNOŚĆ UWODZENIA (Każda klacz chciałaby ją mieć. Może wydawać się głupia, ale jest niebezpieczna. Każda klacz i każdy ogier, którzy są celem konia z mocą Uwodzenia, są w nim zakochani przez 24 h.)
- ZASŁONA MROKU (Gęstsza i ciemniejsza niż mgła. Trujące opary. Zabijają po 5 minutach przebywania w niej.)
- TWORZENIE ILUZJI (Tworzysz obraz czegoś, czego tak naprawdę nie ma.)
- ZAMRAŻANIE ODDECHEM (W stylu paraliżu. Przeciwnik co prawda nie zamienia się w bryłę lodu, ale nie może się poruszyć, a jego ciało spowija szron.)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz