piątek, 28 marca 2014

Informacje I

One:
Jak dotarła zapewne informacja,  Depresja usuwa konto na howrse. Nie martwcie się, blog nie zostanie usunięty. Wtedy wysyłacie posty do mnie (~Esencja~).

Two:
Mamy mały zastój na blogu. Prosiłabym o wysłanie opowiadania osoby, które takowego nie napisały przez tydzień. I ogólnie, dużo, dużo postów poproszę! :D

Three:
Jeżeli macie jakieś pomysły-śmiało, piszcie je w zakładce "Wasze pomysły"! Chciałabym wprowadzić coś ciekawego na bloga, może zmienić wygląd, piszcie wasze pomysły.

Four:
Ranking. Nie taki typowy, chodzi o taki spis osób, kto napisał najwięcej postów, kto jest najbliżej nagrody, czyli dodatkowej mocy. Co o tym sądzicie?

Five:
Dziękuję  4 880 wyświetleń i 137 postów! Mam nadzieję, że blog jeszcze dużo przetrwa i długo potrwa jego działalność :)


~Esencja~

6 komentarzy:

  1. Jestem za :3
    Można być też przejść już na wersję letnią albo coś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę ci wysłać na razie opa bo howrse nie chcę mi się włączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz go wysłać także na mojego maila (:
      howrse.esencja@gmail.com

      Usuń
    2. Spoko, howrse już mi się naprawiło

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Póki co zostają. Możliwe, że Depresja będzie nadal pisała posty, nie będąc na howrse

      Usuń