sobota, 15 marca 2014

Od Snow Pretty-CD Od Sutana

-W jaki sposób?- spytałam zaciekawiona jego historią
-Uwolniła nas jakaś dziewczyna i uciekłem z innymi końmi- powiedział.-Potem trafiłem tutaj- dokończył. Świeciło słońce, byłam pogodna.  Myślałam chwilę o jego historii.
-A ty jak tu trafiłaś?-spytał w końcu Opowiedziałam mu od początku do końca. Także o planowaniu zemsty na tamtego konia
-A co chcesz mu zrobić?-zapytał. Popatrzałam na niebo
-Hm....nie wiem jeszcze, ale kara będzie sroga-uśmiechnęłam się po czym spojrzałam na ogiera. Był to mustang. Gapiłam się tak przez chwilę
-To co robimy?- spytał ponownie po pewnym czasie
-Nie wiem, chodźmy na spacer- powiedziałam do niego i ruszyliśmy. Po dłuższej chwili milczenia zapytałam się
-Może coś zrobimy? Nie chcę mi się chodzić we tę i z powrotem- dodałam mijając po raz trzeci to samo drzewo.

Sutłan? Sory że tak długo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz