sobota, 15 marca 2014

Od Ombre Cd. Cete

Podniosłam się z trawy. Próbował pomóc mi to zrobić jakiś ogier. Spojrzałam na klacz z dziwnym wyrazem twarzy.
- No co? Nigdy się tak nie bawiłaś?-zaśmiała się.
- Nie.-mruknęłam. Crafty przekrzywiła lekko głowę.
- Jak to? Każdy jak był mały to się bawił w gonitwę! - zawołała zaskoczona.
- Ja się nie bawiłam.- ucięłam. Nie miałam nastroju na zwierzenia. Nigdy nie miałam. Klacz kiwnęła głową. Chyba zrozumiała że moje dzieciństwo było inne.
- Nazywam się Aragon.-przedstawił się ogier.
- Ombre- mruknęłam w odpowiedzi. Ruszyliśmy w drogę do ich stada. Właściwie to teraz także moje stado.
- Z kąd pochodzisz? - zapytał Aragon.
- Z bardzo daleka.
- A dokładniej?-włączyła się Cete
- Z suchych stepów i prerii.- odparłam. Szliśmy chwilę w milczeniu. Po chwili odezwało się jedno z nich...

< Cete? Aragon ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz