wtorek, 18 marca 2014

Od Bliss C.D. Pandory

Skrzywiłam się na dźwięk przedłużonego wycia.
-Chyba masz rację. Wracajmy-stwierdziłam.
Wycie rozległo się ponownie, tym razem bliżej. Mimowolnie przyspieszyłam, zauważyłam, że Pandora zrobiła to samo.
Po chwili obydwie biegłyśmy pełnym galopem, a za nami pędziły dwa wilki.
Do jaskiń było całkiem niedaleko, ale gdy ujrzałyśmy dom Alphy, byłyśmy zupełnie zmęczone. Wpadłam do jaskini Cete, a tuż za mną Pandora.
-Ce...te...za...nami...-zaczęłam zziajana.
-Bliss! Pandora!-krzyknęła zdziwiona Crafty, uważnie się nam przyglądając-Co jest za wami?!
-Są wilki!-dokończyła za mnie towarzyszka.
W tym samym momencie rozległo się wycie. Po ilości i intensywności hałasu można było wywnioskować, że sciagnęłyśmy tutaj niemal całą sforę. Skrzywiłam się.
<Pandora? Crafty?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz