środa, 19 marca 2014

Od New Section'a cd Pandory

Krople deszczu spływały po moim pysku, ale zdawały się natychmiast parować. Byłem rozpalony do granic możliwości, tak wściekły, że nie obchodziło mnie już co "biedna, smutna, sama i cierpiąca wielka męczenniczka Pandora" sobie o mnie pomyśli.
Nie chciałem wyrządzić jej krzywdy, ale jej słowa były tak bezczelne, że trudno było mi zachować nerwy na wodzy. Cwałem dogoniłem ją w zaledwie trzy sekundy. Zatrzymałem się przed nią, ochlapując ją błotem, powstałym po ulewie, jaka się rozpętała.
-Oh, ja...-wyjąkała, patrząc na siebie, potem na mnie z niedowierzaniem. Prychnąłem, mrużąc oczy.
-Co ty możesz wiedzieć? "Cierpiałam bardziej niż ty!" Że przepraszam co?! Skąd, skąd możesz wiedzieć co czułem? Skąd możesz to wiedzieć?! Odpowiedz mi!- krzyczałem, krzyczałem bardzo głośno, starając się zagłuszyć odgłosy grzmotów, które były bardzo blisko. Klacz skuliła się w sobie, nie mając pojęcia co zrobić. Czekałem przez chwilę, aż odpowie mi na pytanie, ale najwidoczniej sama nie znała odpowiedzi. Pokręciłem głową, patrząc jej w te wielkie, przestraszone oczy.-Wiesz, błagam, błagam, nie rób z siebie sieroty, skrzywdzonej przez los, zagubionej w wielkim świecie! Ja miałem swoje przeżycia, ale nie lubię rozdrapywać starych ran, nie znoszę, gdy ktoś opowiada o mnie, a Cete robi to ciągle! Ona o nas opowiada, nie ja! Moja historia jest taka, a nie inna; widocznie tak musiało być, nie żalę się nikomu i nie płaczę w ramię, jaki to jestem wielce skrzywdzony, chociaż ja także nie mam nikogo! Crafty nie jest dla mnie siostrą.- rzekłem stanowczo, tak twardo,dobitnie i artykułując wyraźnie, prawie cedząc przez zęby każde słowo. -Nie jesteś mną, a ja nie jestem sobą. Zrozum, wbij sobie to do głowy, że nie możesz nikogo oceniać po pozorach. To, że nie czołgam się po ziemi i nie zdycham ze smutku nie oznacza, że gdzieś we wnętrzu zapomniałem o przeszłości.-
Zmrużyłem oczy, omotałem postać klaczy i odwróciłem głowę parskając niezadowolony. Nie wiedziałem, nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego, że istnieją jeszcze takie konie.

<Pandora? Jedno zdanie, a tak wiele może.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz