wtorek, 25 marca 2014

Od Dark Day'a C.D. Wizji

- Okej. - zgodziłem się uśmiechając się do klaczy.
- To chodź. - Wizja odwzajemniła uśmiech.
Poszedłem za nią. Wyglądała na miłą, była również bardzo ładna, tego nie da się ukryć.
- Tu są Magiczne Bagna. - powiedziała Wizja wskazując głową na bagna.
Idąc dalej zauważyłem, że słońce zbliża się ku zachodowi. Dotarliśmy do jakiejś rzeki.
- A to miejsce nie ma nazwy. - klacz spojrzała na mnie.
- Dlaczego? - zdziwiłem się.
- Nikt jej nie wymyślił. - odparła. - W każdym razie jest tu łądnie.
- To prawda. - zgodziłem się. - Ty też jesteś ładna. - dodałem.
Wizja zarumieniła się lekko. Poszliśmy dalej. Minęliśmy Zieloną Łąkę, Las Wiecznej Wiosny, Wieczne Góry i wiele innych terenów. Gyd byliśmy przy Barwnej Zatoce stwierdziłem, że to najładniejsze miejsce.
- Pięknie tu. - powiedziałem.

< Wizjo, co dalej? c: >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz